Monday, August 15, 2011

Berbuka Day 14...

Salam Ramadhan to all.......

'Nak berbuka apa kita petang ni?'
'Chicken chop je la...'
Eee...bebudak ni tak jemu-jemu. Aku bebel sendirian. Tapi aku baru pulak teringat yang aku
masak hari tu di dapur Huda Rahman semasa aku di Brisbane bulan lepas, atas permintaan Angah.
Pastu...dia orang dekat sini main tengok N3nya aje.
'Okey la....itu kol 6.30 karang pun boleh start. In the meantime aku nak dok menulis.'



Chicken chop versi citarasa sendiri...dengan sos


Tanpa sos...

Bingka tepung yg dimasak hujung-hujung hari...
dessert Melayu..


Tak payah resepi la ye? Ni main campak dan guling aje...tak ada sukatan. Nanti lain kali Kak June
prepare elok sikit pakai sukatan dan boleh dimasukkan resepi itu ke N3.

Sekian dulu...dari dapur Setia Impian.
Selamat Berbuka!

Pesan Kak June: Just trust yourself....then you know how to live. InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment